השתלת שיניים ממוחשבת - שיקום הפה ביום אחד

שיקום הפה ביום אחד - לשחזר את החיוכים שלכם

מרפאת דר' איל גפשטיין, אסתטיקה דנטלית בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לכם לעבור הליך של שיקום הפה ביום אחד ללא כאבים וללא זריקות . דר' גפשטיין הנו בעל ניסיון וידע רב בתחום רפואת השיניים המודרנית הכוללת שימוש בהשתלות שיניים ממוחשבת.
השימוש בטכנולוגיות חדישות אלה יחסכו מכם את מרבית הסבל והאי נוחות הכרוכה בהליכים דנטליים מורכבים, אותם יש לעבור כחלק משיקום הפה ביום אחד. הן כאשר הסיבות הנן פתולוגיות דנטליות והן כאשר הסיבות הן קוסמטיקה ואסתטיקה דנטלית.פנו אלינו למרפאת דר' גפשטיין לייעוץ ראשוני והערכה ללא עלות ונקבע לכם תור לבירור מעמיק שיבהיר האם ניתן במקרה שלכם לעבור הליך של שיקום הפה ביום אחד או שעלינו לבצע הליכי הכנה מוקדמים.

סיבות וגורמים לשיקום הפה ביום אחד - אסתטיקה ופתולוגיה דנטלית

סיבות פתולוגיות לשיקום הפה ביום אחד

ניתן לחלק סיבות פתולוגיות אלה לשתיים סיבות קליניות פנימיות וסיבות של פגיעות חיצוניות.

סיבות פנימיות לשיקום הפה ביום אחד

הסיבות הפתולוגיות שיכולות להביא אותנו לשיקול האם לבצע הליך של שיקום הפה ביום אחד הנן קשורות במצב בו יש צורך בהחלפת הרבה שיניים (מצב שדורש שתלים מרובים) בו זמנית, אם בשל התדרדרות הדרגתית ואם בשל צורך לבצע עקירות על מנת לשמור על בריאות העצם. 
לעתים אחרי שנים של הזנחה ואבדן שיניים, מגיע המטופל למצב שבו הדרך היחידה לשמור על בריאות הפה ולשקמו הוא בהליך של שתלים מרובים ושיקום הפה ביום אחד וזאת בעיקר כאשר מדובר במטופל מבוגר שמשמאמצים הנדרשים ממנו בזמן הטיפול עלולים להתישו ולא יהיה ניתן להמשיך ולסיים את הטיפול.

סיבות חיצוניות לשיקום הפה ביום אחד

הסיבות החיצוניות לשיקום הפה ביום אחד שייכות לתוצאות של פגיעות פיזיות כתוצאה מתאונת דרכים למשל כאשר יש אבדן שיניים מרובה או כאשר המטופל נופל או נחבל באופן כזה או אחר ואז יש אבדן שיניים מרובה או שהפגיעה פחות חמורה אך גורמת לתזוזת השיניים והיפרדותן מהעצם. במקרים רבים כיום נהוג כי לאחר פגיעה חיצונית מסיבית בפה ובלסת יעברו המטופלים כחלק מהליך השיקום הכללי גם הליך ש שיקום הפה ביום אחד.

סיבות של אסתטיקה וקוסמטיקה דנטלית לשיקום הפה ביום אחד

בעבר היה הליך זה נחלתם של בעלי ממון וידוענים וזאת בשל העלויות הגבוהות שלו ואולם ככל שעוברות השנים אנו עדים לכך שיותר ויותר אנשים, גברים ונשים גם בגילים צעירים מגיסים משאבים המאפשרים להם לעבור הליכי שיקום הפה ביום אחד, כחלק מהמאמצים לשיפור הדימוי העצמי ושיפור הופעתם החיצונית.
חשוב לציין, שכאשר אנו מבצעים את שיקום הפה ניתן לשפר באופן משמעותי את איכות המנשך וכן להשפיע על בריאות החניכיים ועצמות הלסת. 
פנו אלינו למרפאת דר' גפשטיין לייעוץ ראשוני והערכה ללא עלות ונקבע לכם תור לבירור מעמיק שיבהיר האם ניתן במקרה שלכם לעבור הליך של שיקום הפה ביום אחד או שעלינו לבצע הליכי הכנה מוקדמים.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שיקום הפה ביום אחד - כי לכל אחד מגיע לחייך

שתל דנטלי - לנגוס בתפוח גם אחרי גן העדן